Digitální marketing a sociální sítě

V rámci kurzu na Vás čeká budování značek a marketingových strategií, akvizice, konverze a retence v digitálním marketingu, strategie sociálních médií a další zajímavá témata.

Cíl kurzu

Cílem kurzu Digitální marketing a sociální média je přiblížit digitální marketing a sociální média prostřednictvím smysluplných a aktivních metod, které zahrnují moderní marketingový průmysl. Kurz se bude zabývat budováním značek a marketingových strategií, akvizicí, konverzí a retencí v digitálním marketingu, strategiemi sociálních médií a mnoha dalšími tématy.

Kurz digitálního marketingu a sociálních médií vám umožní strategické i taktické myšlení. Digitální marketing je neustále se vyvíjející a stále důležitější disciplínou moderního marketingu. Tento kurz vám umožní získat základní dovednosti pro identifikaci, integraci a monitorování účinných digitálních taktik pro zajištění lepších marketingových aktivit.

Kurz je určen všem, kteří by rádi prohloubili své znalosti a porozumění digitálnímu marketingu a digitální reklamě.

Výhody

Tento kurz je pro vás, pokud chcete:

  • porozumět digitálnímu prostředí, novým tématům a současným trendům,
  • plánovat, realizovat a rozvíjet digitální marketingovou strategii,
  • efektivně měřit a hodnotit,
  • porozumět optimalizaci pro vyhledávače (SEO) a placení za kliknutí (PPC) a souvisejícím nástrojům Google,
  • využívat sociální média a obsahový marketing,
  • získat praktické znalosti o Google Ads a o tom, jak se mohou stát přínosem pro vaše marketingové úsilí.

Výsledky učení

Po absolvování tohoto programu budete:

  • schopni prokázat dobrou znalost digitálního marketingu,
  • rozumět dopadu převratného digitálního prostředí, novým tématům a současným trendům,
  • umět efektivně měřit a hodnotit,
  • vědět, jak plánovat, realizovat a rozvíjet strategii,
  • umět vytvořit a pochopit osobu kupujícího,
  • zvládat agilní marketing a analýzu publika,
  • důkladně znát různé modely digitálního marketingu,
  • znát nástroje a taktiky digitálního marketingu,
  • rozumět marketingu ve vyhledávání – SEO, PPC a používání Google Ads,
  • rozumět obsahovému marketingu; mobilní a video.

Obsah:

  1. Digitální strategie: Budování online značky, která vyčnívá z davu
    • Měnící se dynamika digitálního světa
    • Nová digitální témata a trendy
    • Budování značek, osobností a archetypů značek
    • Digitální marketingové strategie a marketingový mix
Celý obsah
  1. Plánování kampaně: Jak získat, konvertovat a udržet si své ideální zákazníky prostřednictvím digitálního marketingu?
    • Zákaznický proces v digitálním světě
    • Měření povědomí o značce
    • Digitální kampaně a plánování
    • Profilování, segmentace a cílení
    • Mapování cesty zákazníka
    • Marketingová strategie obsahu
  2. Marketing na sociálních sítích: Téma: Správa platforem, strategické plánování a tvorba obsahu
    • Vliv a význam sociálních a digitálních médií
    • Stávající a nové formy sociálních médií
    • Placené sociální sítě
    • Strategie pro zapojení a vedení myšlenek
    • Zveřejňování příspěvků na sociálních sítích
    • Síla vlivných osobností
    • Sociální nástroje – plánování / grafika atd.
  3. Digitální reklama: Jak oslovit rozšířené publikum prostřednictvím digitální reklamy a SEO
    • Digitální reklama
    • Webové stránky a vstupní stránky
    • Reklamy Google
    • Google Analytics
    • SEO
    • Budoucnost digitálního marketingu / rozvíjející se marketing
Lucie Zitterbartová

Lucie Zitterbartová

Lektorka