Digitální marketing a sociální sítě
V rámci kurzu na Vás čeká budování značek a marketingových strategií, akvizice, konverze a retence v digitálním marketingu, strategie sociálních médií a další zajímavá témata.
Cíl kurzu
Cílem kurzu Digitální marketing a sociální média je přiblížit digitální marketing a sociální média prostřednictvím smysluplných a aktivních metod, které zahrnují moderní marketingový průmysl. Kurz se bude zabývat budováním značek a marketingových strategií, akvizicí, konverzí a retencí v digitálním marketingu, strategiemi sociálních médií a mnoha dalšími tématy.
Kurz digitálního marketingu a sociálních médií vám umožní strategické i taktické myšlení. Digitální marketing je neustále se vyvíjející a stále důležitější disciplínou moderního marketingu. Tento kurz vám umožní získat základní dovednosti pro identifikaci, integraci a monitorování účinných digitálních taktik pro zajištění lepších marketingových aktivit.
Kurz je určen všem, kteří by rádi prohloubili své znalosti a porozumění digitálnímu marketingu a digitální reklamě.
Výhody
Tento kurz je pro vás, pokud chcete:
- porozumět digitálnímu prostředí, novým tématům a současným trendům,
- plánovat, realizovat a rozvíjet digitální marketingovou strategii,
- efektivně měřit a hodnotit,
- porozumět optimalizaci pro vyhledávače (SEO) a placení za kliknutí (PPC) a souvisejícím nástrojům Google,
- využívat sociální média a obsahový marketing,
- získat praktické znalosti o Google Ads a o tom, jak se mohou stát přínosem pro vaše marketingové úsilí.
Výsledky učení
Po absolvování tohoto programu budete:
- schopni prokázat dobrou znalost digitálního marketingu,
- rozumět dopadu převratného digitálního prostředí, novým tématům a současným trendům,
- umět efektivně měřit a hodnotit,
- vědět, jak plánovat, realizovat a rozvíjet strategii,
- umět vytvořit a pochopit osobu kupujícího,
- zvládat agilní marketing a analýzu publika,
- důkladně znát různé modely digitálního marketingu,
- znát nástroje a taktiky digitálního marketingu,
- rozumět marketingu ve vyhledávání – SEO, PPC a používání Google Ads,
- rozumět obsahovému marketingu; mobilní a video.
Obsah:
- Digitální strategie: Budování online značky, která vyčnívá z davu
- Měnící se dynamika digitálního světa
- Nová digitální témata a trendy
- Budování značek, osobností a archetypů značek
- Digitální marketingové strategie a marketingový mix
Celý obsah
- Plánování kampaně: Jak získat, konvertovat a udržet si své ideální zákazníky prostřednictvím digitálního marketingu?
- Zákaznický proces v digitálním světě
- Měření povědomí o značce
- Digitální kampaně a plánování
- Profilování, segmentace a cílení
- Mapování cesty zákazníka
- Marketingová strategie obsahu
- Marketing na sociálních sítích: Téma: Správa platforem, strategické plánování a tvorba obsahu
- Vliv a význam sociálních a digitálních médií
- Stávající a nové formy sociálních médií
- Placené sociální sítě
- Strategie pro zapojení a vedení myšlenek
- Zveřejňování příspěvků na sociálních sítích
- Síla vlivných osobností
- Sociální nástroje – plánování / grafika atd.
- Digitální reklama: Jak oslovit rozšířené publikum prostřednictvím digitální reklamy a SEO
- Digitální reklama
- Webové stránky a vstupní stránky
- Reklamy Google
- Google Analytics
- SEO
- Budoucnost digitálního marketingu / rozvíjející se marketing